Translighters Eureka

207.00

Translighters Eureka – acorda sistemul de cunoaștere umană cu alte sisteme de cunoastere, ajută la construirea de noi cunoștințe, crearea condițiilor pentru iluminare.

Descriere

Acorda sistemul de cunoaștere umană cu alte sisteme de cunoastere, Iluminare.

 EUREKA ajută la construirea de noi cunoștințe, crearea condițiilor pentru iluminare.

De asemenea:

- Crește percepția utilizatorului la noi informații;

- Elibereaza stresul si oboseala  care se formeaza in timpul invatarii;

- Ofera posibilitatea de a stapani cu usurinta cunostinte noi;

- Facilitează conectarea la diferite baze de cunoștințe și rețele bio ("BioNet");

- Ajută la stabilirea relației dintre profesor si elev;

- Facilitează percepția de noi paradigme;

- Dezvolta fantezia si originalitatea gândirii;

- Permite sa gandim  dincolo de stereotipuri, formează calitati unice a personalității datorita cunoasterii multilaterale;

Cu ajutorul ei, puteți - deveni un generator de idei noi și soluții inovatoare multilaterale.

Headband - adaptor de sistem TRANSLIGHTERS – EUREKA

Ne aflam cu toții în lumea informațiilor. In fiecare moment  primim informații, ne ocupam de analiza si de elaborarea unui raspuns ca rezultat al analizei.

Ni se pare atât de natural si obișnuit, incat procesul de schimb al informațiilor devine complet insesizabil. Cu toate acestea, cunosatem cu toții puterea cuvântul care poate vindeca.

Reiese ca ,fluxul de informatii care trece prin om ,lasa in urma sa anumite amprente.Dacă fluxul de informații este curat, persoana se dezvoltă, dobândeste noi calități, devine mai complex si diversificat. Însă, fluxul de informații poate transporta si distorsiuni, informații false, si forma in om interferențe străine.

De ce oare informațiile schimba omul? Și cum putem transforma acest process in unul benefic si nu distructiv?

Este cunoscuta o astfel de expresie - Lumina Cunoașterii. Chiar procesul de dobândire a cunoștințelor (informatiilor) este strâns legată de lumina,fenomen care se reflectă in cultura si limba. "Initiere", "iluminare", "inspiratie".  Aceste cuvinte ne arata clar specificitatea proceselor informationale și relația acestora cu lumina.

Când lumina cade pe orice corp fizic, se descompune în trei părți. O parte din lumina este reflectată, a doua parte este refractată și trece prin corp și a treia parte este absorbită de el. Partea absorbita este acumulata în corp si astfel ii schimba energia. Ca urmare a percepției luminii, încep să apară noi conexiuni sau se rup cele vechi. De aceea, apar modificări în organism.

Toate creaturile vii stralucesc in game diferite. Acest lucru este determinat de lumina sistemului de schimb de informații. O parte din acest sistem poate fi văzut prin intermediul complexului - Camera (GDV). Prin această lumină organismele vii primesc informații si o pot transmite catre lumea din jurul lor. Interacționând unul cu altul prin intermediul luminii, ei se modifică.

Ați putea spune că aceasta este o modificare foarte ușoara, ca nu pot afecta în mod semnificativ ființa vie, deoarece intensitatea luminii din jurul lor este foarte mica.

Dacă luăm în considerare aspectul pur fizic, asa este, cu toate acestea, interacțiunile informationale nu sunt liniare si se supun legilor de sinergie. Drept urmare, se poate vedea că prin principiile de auto-organizare chiar cel mai slab impact poate provoca o modificare foarte mare.

Tocmai in acest sens este proiectat adaptorul TRANSLIGHTERS – EUREKA, pentru a optimiza astfel de interacțiuni de lumina și de a elimina distorsiunile structurale aparute in sistem.

Cei mai mulți oameni sunt convinși că schimbul informational de zi cu zi, implică doar cuvinte. De fapt, oamenii comunica prin imagini. Cuvintele declanșeaza doar mecanismul de răspuns asociativ, atunci când pentru un cuvânt sau o propoziție sunt alese prin asociație diverse imagini.

Imaginați-vă că citiți o carte. Din primele pagini, incepeti sa nu mai observați literele si cuvintele, începeti sa vedeti un "film", "imagini", pe care le-a descris autorul. La se intampla si comunicarea. Se rostesc cuvinte urmate de un flux intreg de imagini.Când imaginile ajung  la interlocutori in timpul conversatiei, atunci,oamenii se înțeleg unii pe alții în mod corespunzător si cu ușurință. Daca fluxurile de imagini sunt diferite, atunci nu există înțelegere, deși pana la un moment dat poate fi menținută iluzia de înțelegere.

EUREKA contribuie la construirea înțelegerii, coordoneaza fluxurile reciproce de imagini, aducându-le la un câmp semantic comun. În plus, EUREKA corectează distorsiunile in om, iluminand-ul, creând premisele pentru a înțelege informațiile primite. Acest lucru este important mai ales în timpul studiului. Termenul de Ilumimare reflecta esența procesului de învățământ, dar nu spune nimic despre rezultat.

Va intra oare, lumina cunoașterii in om, oare este capabil sa perceape lumina, in urma initierii? - la această întrebare nu există un răspuns simplu.

EUREKA contribuie la succesul initierii. Ajută să se manifeste mai multă lumină in om din motivul  „iluminarii” studentului.

Noțiunea de transfer de informatii nu reflectă esența proceselor informationale, si, prin urmare, nu sunt inexacte. Corect este, să vorbim despre generare sau reproducere de informatii. În procesul de generare a informațiilor intotdeauna apar informatii noi, care nu au existat înainte de interacțiunea informaționala.

Imaginați-vă că sunteți un călător, a-ti ajuns la o rascruce de drum si nu știti incotro s-o luati.. Daca la răscrucea de drum exista un indicator, puteți citi si face o alegere. Atunci când indicatorul nu există, alegerea de cale se face la intamplare, sub influența unor factori aleatorii.

Să presupunem că ati ales un drum si ati ajuns la castel. Acum, știți că un drum duce la castel. In acest fel, va-ți creat o nouă informație despre castel, care anterior nu exista.

Înainte să aflati despre castel, el deja exista,si in lume existau informatii despre el. Calatorul a primit noua informație doar ca rezultat al  interacțiunii cu purtătorul material de informație cu privire la castel ( cu castelul in sine). Ați putea crea o imagine dupa o harta a zonei sau dupa fotografii. In fiecare caz, veti crea imaginile dvs., ve-ti genera informații noi.

Sa luam în considerare un alt proces. Arhitectului i-au comandat să construiască un castel. I-au fost oferite unelte, date si un termen limită de depunere a proiectului. Arhitectul studiaza locul de constructie, relieful, materiale de constructii .... si gândește , gândește , tot gândește... Și la un moment dat in minte ii apare o imagine a viitorului castel.

 În acel moment, s-a născut informatia noului castel, care va fi apoi implementata într-o varietate de suporturi fizice - schițe, machete, proiecte de construcție. Aici am întâlnit un alt proces de generare a informatiei, process pe care îl numim sinteza informaționala.

De ce vorbim despre generarea informatiei in primul exemplu, cand e mai simplu de spus primirea informațiilor? Calatorul a aflat doar despre ceea ce este? De fapt, informația care a apărut in mintea călătorului, nu este pe deplin coerentă cu informațiile despre castel. Imaginea castelului, pe care ați văzut-o in minte, a apelat la amintirile voastre a altor castele și proprietățile lor, așa că ați luat imaginea rezultată dîn lumina cunoașterii disponibile. În acest sens, fiecare gândește despre castel în felul său.

Putem deveni mai concreti, venind mai aproape, intrand in castel, dar niciodata aceasta imagine, adică, informația călătorului (spectator) nu va fi identica cu planul arhitectului. Dacă veti  povesti  prietenilor despre castel, acestia vor crea propriile imagini destul de diferite de ale voastre.

Astfel, avem două tipuri de procese de generare a informatiilor, fundamental diferite între ele. Unul corespunde dobândirii de cunoștințe deja disponibile, si altul crearii de cunoștințe noi . Dar aceaste sunt procese de generare a informației si nu de primire a informatiei.

Adică, orice persoană in procesul de cunoaștere generează LUMINA. Această LUMINA poate fi de natură diferită. Diferența dintre tipurile de lumină emise de către persoane sunt similare cu lumina Soarelui si lumina Lunii. Pe Soare se intampla procese de sinteză, de generare a Luminii, iar Luna reflecta lumina solara, deși schimbă caracteristicile acesteia - polarizeaza.

EVRIKA ajută orice tip de proces de generare a informației. În timpul învățării, se accelerează viteza de procesare a informatiei. In procesul de creare a noilor cunoștințe, ajută la aparitia de idei noi - inspirație.

In ambele cazuri, avem de a face cu  înțelegerea. Atunci când unei persoane începe să i se explice ceva anume, la început nu poate înțelege totul, însă, în timp si cumva dintr-odata apare înțelegerea. Tranziția de la starea de neînțelegere la înțelegere se poate intampla brusc. Același lucru se întâmplă si in momentele de iluminare.

Dintr-o data m-am iluminat(am gasit Solutia) cum să  rezolv o problema sau cum sa obtin un rezultat dorit. În mod similar, este manifestată o trecera bruscă intr-o stare nouă. Este ca un bliț de lumină.

Un astfel de focar necesită energie corespunzătoare. Daca energia lipsește, evident se incalca procesul de schimb al luminii. EUREKA creste energia procesului de interacțiune cu lumina si poate fi văzut ca o creștere a suprafetei de lumina pe GDV- grame.

Trecerea  intr-o stare de înțelegere este determinată nu doar de energie. Punctul important este complexitatea informațiilor (dimensiunea sa). Incapacitatea de a percepe informatii complexe poate fi din cauza lipsei de percepție a dimensiunii.

Imaginați-vă că va uitati la o imagine plată bidimensională, este extrem de greu de înțeles dispunerea spațială a elementelor din imagine. Însă dacă este o imagine 3-D (in volum) situația se schimbă. Este ușor să se determine care obiect este mai aproape, si care este mai departe, care este mai mare, care este mai mic.

Care este diferența dintre o imagine plană si volumetrica?  Imaginea tridimensională nu este formata doar dintr-o imagine, ci sunt două imagini plasate una peste alta un pic deplasat sau facute din două puncte diferite. Din două imagini bidimensionale creierul poate construi una de o dimensiune mai complexă. Adică, creierul combina impreuna doua "puncte de vedere".

EUREKA poate creste perceptia dimensiunii de informații complexe si abilitatea de a combina diferite puncte de vedere. Acest lucru permite să mergem dincolo de stereotipuri obișnuite de gândire și de a genera o idee nouă, o paradigmă nouă, o realitate nouă .

Însă creșterea dimensiunei  de percepție ofera de asemenea si posibilitatea adoptării punctelor de vedere a altor oameni. Posibilitatea de a vedea un grăunte de adevăr în opinia altcuiva si  alte credințe ciudate din punctul nostru de vedere, ceea ce face omul mai tolerant la ideile altora, creand conditii pentru cresterea filantropiei.

Ce altceva unește procesele de generarea a informatiilor, discutate mai sus?

Una dintre principalele condiții pentru reușita acestor procese este intenția de cunoaștere. Intenția este o condiție de setare a omului asupra informației corecte. Daca o persoană este in intenția lui destul de persistent, atunci sigur va obține informațiile necesare. O va atrage spre el.

O astfel de persoană se poate conecta la baza de cunoștințe necesare si poate obține ceea ce vrea. Sistemul de perceptive a luminii de catre om,îi permite acestuia să fie conectat nu doar la baze de cunoștințe apropiate si ușor accesibile, ci de asemenea si la baze de date indepartate. Însă, disponibilitatea bazelor de cunoștințe este relativă si depinde de mulți factori.

Unul dintre principalii factori, este abilitatea de acordare  cu baza de cunoștințe dorită. Pentru o astfel de initiere, există mai multe practici. Fără a intra într-o analiză a acestor practici, observăm că TRANSLIGHTER - EURIKA crește posibilitatea unui astfel de acordaj. Efectiv  TRANSLIGHTER - EURIKA este cheia BIOINTERNETUL planetar si universal. Evident, cu  perseverenta corespunzătoare in stăpânirea si aplicarea unor practici necesare, ea ofera ca rezultat o creștere semnificativă în probabilitatea succesului.

Cum să utilizați adaptorul de sistem - TRANSLIGHTERS EUREKA?

Atunci când e nevoie să va ganditi la un proiect nou, sa învățati un subiect nou sau o lecție, puneti Headband-ul TRANSLIGHTERS EUREKA  pe cap. Veți simți că procesul de percepere si formulare a informatiei noi devine mai usor, reduce stresul, gandurile devin mai clare și mai ușoare.

Dacă circumstantele nu va permit sa imbracati  bandoul, atunci il puteti ține (de exemplu) in buzunar.

Bandoul poate fi spalat in apă caldă, spalat de mana.

 

 

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Translighters Eureka”

Adresa ta de email nu va fi publicată.